مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

هدیه ی بزرگ پروردگار

درانتظار امدن مهدیه جان

1391/12/6 23:13
218 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           دخترگلم زمانی که متوجه شدم تو را باردارم موقعی بود که داشتیم برای عروسی عمه جون که قراربود بیرجند باشه آماده میشدیم وبرای تهیه لباس من وباباتقریباهر روز به بازا می رفتیم که لباس مورد نظرمان راپیداکنیم وبعداز یک ماه بالاخره باخاله خون وعزیزجون لباس موردنظرم  روخریدیم  چندهقته مانده به عروسی عمه که متوجه  شدم توراباردارم برای یقین پیداکرد با بابارفتیم برای آزمایش .

من قراربود که خودم برای گرفتن جواب برم آزمایشگاه  بعداز آنجابرم پیش بابا تاباهم بریم حرم که بابایی زنگ زد گفت که نمی خواد بری جواب رامن تلفنی گرفتم وجواب مثبت هست من خیلی خوشحال شدم که خدای مهربان به ما یک نی نی داده برای همین من یادم نمیادکه چه جوری رفتم پیش بابایی وفتی که رسیدم جای بابایی به همه باتلفن  یاباپیامک گفتیم که خدابه مانی نی داده مثل آقاجون.مادرجون.عزیزجون.عموجون ها.عمه جون . خاله جون ودایی جون ها همه خوشحال شدن  وبه ماتبریک گفتن وآقاجون گفت پس شمابدون اجازه ی دکتر نیاین بیرجند برای همین  ماهم بادکتر مشورت کردیم دکتر گفت اگر باماشین شخصی میروید مشکلی ندارد فقط مابین راه برای استراحت توقف کنید خلاصه با مواظبت های شدید به عروسی رفتیم وباعزیزجون به مشهد برگشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زن عموعلی
10 بهمن 91 19:31
سلام مهدیه جونم وبلاگت مبارک عزیزم
ایشالله که مامانی بتونه بهترین خاطرات رو برات ثبت کنه عزیزم


متشکرم زن عموجون امیدوارم وبلاگ حسین هم پربار باشه